NICE!

kom precis hem efter en lång dag med dom efterblivna omänskliga varelserna. alltså johanna, komedi & marina............ hahah. gungade så klart i någon timme, vädret är såååå NICE! lite senare så stack jag hem till komedi men kom knappt där ifrån, fick skratt attack innan jag ens han öppna dörren hahaha.. vilken människa seriöst! yeye ska inte dra ut på det mer, ska in i duschen nu. peace!

dagens HAHAHA..
johanna:
tänk så hade mitt namn varit bajs
och mitt efternamn tolle..
jag & komedi: HAHAHHAHAHHAHA
(1 timme efter)
jag: HAHAHHA johanna.. bajs tolle!
johanna: HAHAHHAHAHHAH

kanske inte världens roligaste, men vi skratta iallafall!


Kommentarer
Postat av: A.C

haha.. skit äckligt fan:S asch~~

e dt din skolas toalett lr vart då?:S uff~~

hatar sånt..verkligen:p



jaha..men man hittar alltid på ngt:) hehe~~

juste..hon som jag ska ti på lör e faktiskt afgan:)

2010-03-18 @ 22:09:14
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0