juste

stack hem till komedi en stund & skrattade ihjäl mig, hon är ju fan dum i huvet. helt bränd! vi gick ut lite senare med rita och därefter så stack vi hem till mig och sooooftade i min källare och snackade en hel del! now i'm home, ska ta och duscha nu and then kolla på film, peace!!

HAHAH juste.. sitter fortfarande och skrattar åt fredagen!

(jag, komedi & jojan går runt i stan.. komedis mobil ringer..)

komedi: hallå?
personen i telefonen: kör du ut?
komedi: va? kör ut vad??
personen i telefon: ÖL
jag & jojan: HAHHAHAHAHHA
(5 sekunder efter så ringer det igen)
komedi: nu är det dom igen... HALLLLÅ
personen i telefon: kör du ut?
komedi: KÖR UT VADD?
personen i telefon: sprit?
alla tre: HAHAHHAHAHHA
okej.. det lät fan roligare i värkligheten!

srce & jag :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0