i gotta feeling

i'm in a gooooood mood today, verkligen! solen skiner, allt har
gått bra hittils wiiiho. nu måste jag verkligen gå & vila, är dödstrött
inte fått någon sömn inatt. senare mot kvällen så ska jag iväg to
my babys och fixa mig hos dom, sedan så blir det to my place.
I gotta feeling, that tonight's gonna be a good gooood night!
bilder kommer antagligen imorron & uppdatering. peaceee love

svar på två frågor:
fråga:
bor du i villa?:)
svar: yes det gör jag :)

fråga: vad är srpiska? är det som serbiska
svar: srpski*, det är serbiska men på serbiska hahah


en gammal bild från 2008 i think


Kommentarer
Postat av: A.C

jodå dt hade jag..jobbigt med diskandet bara:p annars gick dt bra..så kvällen var lyckad:D hehe~~



skulle åka till Hässleholm tänkte jag..men nu orkar jag int..kl e ändå mkt:p orkar inte röra mig..haha~~

så e hemma o kollar på film..:)



ha en bra dag^^

2010-03-06 @ 15:43:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Carolina

kungen fotade bilden(A)

2010-03-07 @ 11:15:21
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0