FIESTA

okey.. ska fatta mig kort nu. igår så åkte jag till stan med komedi & jojan efter skolan, handlade present osv.. åkte därefter hem till mig och kollade på film + marina! efter filmen så drog vi ut and that was all. vaknade för ungefär en timme sedan, är död som fan! sitter och väntar på karo & senare ikväll så plire fiesta med everybody. har inte sett folket på länge så det ska bli kul i hope! sover hos karo, så det blir uppdatering imorron istället, peace!

här kommer några soliga bilder från skolan!












































Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



tack så mkt.. hehe..~~



jag ska dra ti en kompis nu.. sen imorgon vt jag inte .. får se^^ sj d?:d

2010-03-27 @ 15:01:22
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0