............

det ända jag ville var att visa att min kärlek var sann.
hur gör man med kärlek som brister & känslor som dör?
det var dina känslor som försvann, inte mina.
mina känslor består, men det kommer alltid att fattas bitar.
du får mig att vara glad & du får mig att skina på det sättet
som endast DU klarar av. det är du som jämt lyckas få mitt
hjärta att stanna.. hur fan ska jag göra för att lyckas glömma
dig? det gör så ont att blicka tillbaka, men det är över nu
och jag måste förstå det. men vad ser jag i dig, som ingen
annan ser? varför kan jag inte glömma dig även om jag vill.
du är speciell på något sett, jag vet det. stunderna med dig
fan det var underbart.. du gör mig lika glad idag så som bara
en person kan och den personen är du men jag nämner inga
namn. jag tror du känner igen dig. jag har berättat för dig
tidigare att du betydde allt för mig och det gör du fortfarande.
men nu är det försent, mina chanser rann ut, lika som mig
själv som föll rakt ner.. jag älskar dig...


Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

aawiie så gulligt, vet att vi nte e så nära, men du kan prata med mig, har gått igenom det mesta när det gäller killar :) <3

2010-03-10 @ 21:19:51
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: marisol

aw så söt text ;*

2010-03-11 @ 21:35:10
URL: http://maaarrriii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0