dåligt humör + fest bilder

okej... vaknade rätt så tidigt idag, men drog iväg till stan när komedi
hade vaknat, för att tröst handla. köpte lite kläder, men det känns
som att jag inte har köpt något :( men blev iallafall lite gladare..
är på jääääätte dåligt humör, så jag lägger upp bilder istället på mitt
köp & från min födelsedags fest i lördags, puss hej









































































orkar inte lägga in fler för idag, resten av bilderna kommer
en annan dag, enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Kommentarer
Postat av: A.C

oj..många bilder här_D



njas inköp du..alltid kul att ha ngt nytt i garderoben:D sugen på att shoppa också:D



hehe..dt e bara fint med mig..tack^^

du vekar har haft super njas ju=)

naww..tack..jag blev nöjd också faktiskt:D hehe..



godnatt söt:D

2010-03-11 @ 00:01:14
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0