dadaaaaaaaam

stack ut i vilket fall som helst igår hahah.. var ute med komedi
& marina, träffade även dodo, ibbe & en till. gick vidare sen till
skolan och satt och gungade med marina i ungefär 1 timme och
30 minuter, gunga is the shit! därefter så blev det träningt osv..
provet idag gick åt helvete. hoppas på ett G åtmindstonde!!!
väntar just nu på my baby, det blir nog att vi går hem till komedi
or something, får se vad dagen har att erbjuda :) peace!

okej.. ni kanske undrar varför jag sätter in en bild på en
toalett. men det var faktiskt så att jag och ilham var skit
pissiga på vår idrottslektion, vi gick och kollade runt i alla
toaletter i hela byggnaden, ungefär 15 st. det fanns inget
toapapper i någon av dom. tillslut, när vi kom in i den sista
toaletten så.. dadaaaaaam! inte konstigt att all toapapper
var borta HAHAHHAHAH..


Kommentarer
Postat av: A.C

shit..va äckligt:O Omg~~

df går jag aldrig på toa när jag e ute:p hehe~~

hemmatoa e bäst:p



helgen? Hmm~~ inget spciellt faktiskt lr ska bara ha tjejmiddag hemma hos en kompis:D hehe~~

sen har jag inte planerat in ngt..sj då?:)

2010-03-18 @ 18:27:33
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0