beskrivning

okey, lite beskrivning om hur min dag såg ut igår. träffade marina & komedi vid 7 tiden, och rökte vattenpipa. träffade marko albert & emrah sen. mötte karolina och var hemma hos mig med min bror eftersom att han hade fest. drog utåt lite senare med my girls & kom hem med karo runt 12 tiden. dansade ofc and then bedtime. occch idag så stack jag till dansen med karo, därefter så gick vi till MC med bell miha och marina. stannade där ett tag. tog sedan bussen hem till komedi och hjälpte hennes mamma med o baka bullar hehe. kom precis hem till mig. ska ta och hitta på något nu med komedien som är bredvid mig. peeace!

HAHAH.. så här roligt kan jag ha ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0