www.hchicks.blogg.se

min bror har redan åkt till flygplatsen o väntar på flyget hem till sverige:( helt gulliga var allihopa idag, hela släkten stod mitt på gatan medan alla grannar osv gick ut o kollade. baba & deda grät, jag var extremt glad & resten skrattade. solen sken & det var runt 35 grader varmt plus att det ösregnade, kan det bli bättre? eenej hahah! iallafall, serbien vann över tyskland efter 37 år shit! ska ta & duscha nu & en sak till, kommer uppdatera mer på vår gemensamma blogg www.hchicks.blogg.se & jag är lite off här! peace!

hej om
wiiiiiiiii: natha mannen va har du gjort läppförstorning, abooow
svar: naj mannen, har shi gjort läppförstoring !

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH..


Kommentarer
Postat av: T O V A

sv; min dag har varit super! :-D kram

2010-06-18 @ 16:35:07
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: T O V A

sv; ja, visst är dom! :-D kram

2010-06-18 @ 16:41:14
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Postat av: marina galic

hej om wiiiiiiiii: natha mannen va har du gjort läppförstorning, abooow

svar: naj mannen, har shi gjort läppförstoring !



hahaha mannnnnen vilka koomentarer jag slänger ut

2010-06-19 @ 01:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0