wihoooo

vaknade för någon timme sen & det är sol ute, wihoooo! men synd att inget är öppet på en söndag så det finns inget o göra idag. ska gå ut o sola snart. är också rädd för o gå ut när solen är så stark, svimmade sist plus att jag inte har ätit något idag och jag orkar heller inte göra det. snart så åker vi vidare o då blir det älskade grekland! peace!

sandra om
första gången: var har du rest? men om du nu är typ så i ditt hemland eller något, vrf sitter du o bloggar? :O vrf går du inte ut o gör ngt med kompisar elr något liknande
svar: just nu är jag i serbien & snart åker vi vidare:) det har varit dåligt väder ända sen jag kom så det har inte funnits mycket o göra plus att mina kompisar här går fortfarande i skolan o så :(

gina om första gången: var har du rest
svar: är i serbien just nu. snart åker vi mot makedonien & grekland

några bilder på vårt hus, sen har vi 5 sovrum som jag inte har bild på




Kommentarer
Postat av: A.C

naww..vf längtar du redan tillbaka? du har inte ens varit där lääänge ju..inget kul lr?:P

varit ute o festade?:D hehe..~~



jahha..va varmt..men dt e ocså skit varmt i sverige..helt svettigt asså:S uff~~



men försök att njuta.. hur länge ska du vara där?:D

2010-06-06 @ 15:33:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaha okej vad bra! Men hur bloggar du därifrån? KAN INTE DU SÄGA SNÄLLA :( måste veta!

2010-06-06 @ 15:53:09
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: aye

Jag hoppas att du har det roligt i Grekland, vill också dit :(..

Haha, jag äta?, jag äter faktist, men måste lägg av snart..

2010-06-06 @ 17:01:26
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0