i feel like a woman

wiiii, i feel like a woman.. typ hahah! kom precis hem från salongen, har fixat mina naglar & färgat mitt hår till en jämn färg! solade också solarium en stund & nu känner jag mig fresh! ska snart dra till mina kusiner så jag håller detta kort.. fick även reda på att en kille i min klass ligger i koma, läs mer om det på http://www.sydsvenskan.se/malmo/article896224/Pojke-i-respirator-efter-sju-minuter-under-vattnet.html. sjukt asså, fyfaaaaaaaaaaaan! finns inga ord till de... & en sak till, jag har en blogg med mina 4 närmsta vänner då www.hchicks.blogg.se check it out! peace!

Mihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa the best mother fuck da rest yaooooo da G-unit vatos locos breeee om
komediiiiiiiiii!:  hihi du är så söt älsk :*
svar: i love you mi amor :*

Anonym om komediiiiiiiiii!: NATHAA:D Det finns en affär i serbien jag brukar köpa från när jag är där, dom har converse för 100 kronor och det finns ingen skillnad! Trevlig resa=)
svar: whaaaaat? isåfall vilken stad i serbien :O

mona om komediiiiiiiiii!: fin blogg du har<3 vad heter din andra blogg som du har med dina vänner
svar: dankeee! som jag skrev där uppe, www.hchicks.blogg.se (K)






Kommentarer
Postat av: Medina Sarah Bitiqi

Nathalie, bara så du vet så kan bosnjaker och albaner missuppfatta "cetnik-tecknet" eftersom det med kriget, så du vet. Jag förstår om du är stolt serb eller ja, men det är helt så.. Vet inte hur jag ska förklara, men man missuppfattar det. Om du nu förstår.. Kram :)

2010-06-09 @ 15:09:16
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: Medina Sarah Bitiqi

Haha okej, men jag bara påpekade det! Ta det absolut inte på fel sätt =)

2010-06-09 @ 16:40:46
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: alievska - the beeest!

* fyfan vad hemskt!

* pajaja här har man gjort makeover, hahaha:D

sääxita:D

2010-06-09 @ 16:41:42
Postat av: Jessica

Ja men det var verkligen fint :)

vad har du för dig då?

2010-06-09 @ 21:37:03
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0