baaaaaaaaaad

bad bad baaaaaaaaaaaad uppdate. jag kommer vara jätte seg när det gäller min blogg nu under sommaren, men jag ska göra så gott jag kan:) men ni hittar ju mig på www.hchicks.blogg.se där jag kommer skriva hela tiden. jag har njutit som faaaaan ända sen jag kom hem till sverige, har haft det så jävla roligt med allt o alla. fint väder, solat & badat. idag blir de det gamla vanliga, ut i det härliga vädret & umgås med dom bästa. peace!

här är några bilder från dom senaste dagarna..
























Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kille

2010-07-13 @ 23:30:25
Postat av: A.C

jag kan inte öppna din nya sida:S

2010-07-21 @ 16:00:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har ni lösen och sånt på er blogg?

kommer inte in längre?:O

2010-08-09 @ 23:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0