psykad

dålig uppdatering, but here we go..
lördag så var jag på födelsedagsfest hela dagen, kan förkorta allt
med ''SJUKT ROLIGT''. thank's to everybody som gjorde kvällen super!
& söndag så drog jag till bunkeflo med marina där vi skulle hälsa på
karo som precis hade kommit hem från makedonien, vi kollade på skräckfilm
the uninvited, & jag kan love er, aldrig mer. jag plev psykad efter filmen,
jag mår verkligen inte bra nu kan jag säga haha..
idag så har jag bara tagit det lungt, pluggat osv, like a usual monday typ.
ska stänga av datorn nu, har sjukt ont i magen så jag ska nog ta o vila lite
eller något, ha de så braaa poss !
här kommer några bilder från lördagen, svart o vita i know,
men inte mina bilder, dom andra kommer nu någon dag !

emilija, maggi, daki, filip & moi


maggi & me


i'm going dowwwnnn



Kommentarer
Postat av: mikaela ~

sv; Tack så jätte mycket!!

2010-01-25 @ 21:01:43
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: Jonnie♥

Åh, ditt ansikte, så vackert! Kommer snart att springa och sno det, vare sig det går eller ej!:*



sv; Nhaw tack, antar att du syftar på bilden jag målade!;)

2010-01-25 @ 23:27:09
URL: http://jonnies.blogg.se/
Postat av: A.C

hejhej:D



dags att säga godnatt nu, måste sova tidigt idag.. har skolan imorgon efter fyra dagar:p hehe..^^



godnatt och sov gott..

hoppas du har haft en bra dag:D

2010-01-25 @ 23:30:10
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: alievska

jätte vacker srce <3

2010-01-30 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0