nu räcker det..

nej, nu räcker det.. hataaaaaaar kyla, jag kan inte ens röra mig
när jag tar ett steg ut, vad är det? -50 grader eller!
iallafall.. skolan har varit onormalt rolig idag, don't know why?
drog ut med vjollca & carolina efter skolan, plus komedi yesss.
för det mesta så har jag bara skrattat åt mina egna skämt (torra)
hahah.. kom precis hem, kan säga att jag är IS IS och IS..
ska ta och göra te nu, blir sen att jag ska värma mig, bra ide! posss

ta de lungt ganster! hahah, vår lärare tror att han kan bli som oss & sam !


Kommentarer
Postat av: A.C

hej söt:)



Hoppas dagen har varit bra för din del:)

jag ska nog nanna snart trots jag inte har skolan imorgon. men e så trött idag.. hehe..



Godnatt och sovgott med dig:) kram

2010-01-26 @ 23:23:51
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Jonnie

Haha härligt med lärare som inte är så stela!;)



sv; Johodå, kan lova att det är något att ha! NEJJJ, jag var ju fullt seriös (a) Inte rolig alls där!;)

2010-01-27 @ 16:06:42
URL: http://jonnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0