FRESH

sorry for no uppdateringar igår, inte varit hemma.
sooftat hos komedi hela eftermiddagen igår, och därefter
så drog vi hem to my place med hon andra marina.
hahaha så jävla ball, lärde oss o dansa som beyonce i hennes musikvideo
''sweet dreams'', såg katastrof ut! komedi sov hos mig så det blev en jävla
massa skratt på natten. idag så har jag varit och klippt mig, FRESH,
det gamla vanliga! färgar mig snart till blondt, yes!! annars så har jag bara
spenderat dagen med my lovely kusin gabrijella! har rätt så mycket
plugg o göra nu, måste även hjälpa teddy med hans NO läxa, kill me! posss

har inga bilder, but sorry det får bli en ego pic!

Kommentarer
Postat av: Jonnie♥

Åh, nice!:) DÅ kanske man ska se den.. Älskade skräckfilmer innan, tills för nnågon månad sen så jag insåg att alla är typ likadana haha. Men, vill se den!:D

Köp den tröjan? 100 kr är inte så farligt ju!:D & tack sötnooos, din bild var med skitsöt (a)

2010-01-31 @ 22:29:24
URL: http://jonnies.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



nu e jag hemma.. tåget var försent i en hel timme.. J*VLA skit asså.. helt störigt..borde ha varit hemma för läängesen.. men men så kan dt vara ibland:( hehe~~



hoppas du har haft en njas helg lah:D godnatt och sovgott:D

2010-01-31 @ 23:32:13
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fast den var ändå obehaglig!

2010-02-02 @ 20:53:09
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0