föreställ mig göra det!

herregud.. kan börja med o säga att skolan var väll helt okej idag.
efter skolan så blev det ''plugg'' med johanna & ajka, mycket bra gjort..
ehm, ja som sagt, bra gjort (y) men det var skit roligt hahah, handlade
även äpplen eftersom att vi var rastlösa! & jag tyckte det var jätte
synd om ajka när hon snubblade på väg hem så jag visade lite
medkänsla och kastade mig själv i en snöhög, hahaha föreställ mig
göra det! men nu så är jag heelt slut, kämpigt som fan o gå ute i snön,
snön har ju tagit över hela malmö! ska in i duschen nu, freeesh. poss!



Kommentarer
Postat av: A.C

jag har nyss duschat..känner mig mkt varmare..annars fryser jag hela tiden.. uff~



dt e snöstorm hos mig gumman...

skit mkt:( ja var heller inte i skolan idag.. fyfan kunde inte ens köra dit.. och papa ville inte jag ska riskera..så jg har varit hemma heladagen..tur jg inte körde för de stängde E6 på eftermiddag..hade inte kunnat komma hem annars.. haha..så jag hade tur i oturen idag:D hehe..^^



godnatt på dig:D

2010-01-27 @ 21:25:08
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Jonnie♥

Så snällt av dig!;)



sv; Haha, men tack då snyggve! (a)

HAHAAA, ascool lärare ja!;)

2010-01-27 @ 22:21:26
URL: http://jonnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0