everybody loves SO....

kan börja med o säga att jag hatar snö, hatar haaaaatar snö!
sometimes.. hehe. but anyway, skolan har varit ganska så dryg idag.
men jag har ändå roligt så jag ska ju inte alltid klaga :) suttit o pluggat
lite samhällskunskap efter skolan, har prov på fredag, everybody loves SO.
tvekar lite där... but the good news is, JOHANNA IS BACK IN SWEDEN!
saknat henne som fan ska jag säga!! så idag så har jag bara varit med
komedi, jojan, marina & johanna, soft soft soft, ME LIKE. min SO bok är öppen
och jag hör att den ropar på mig, gotta goooo, ha de bra peace!

KOMEDIIIIIIIII & me


Kommentarer
Postat av: A.C

hahha..lah betyder absolut ingenting gumman:D

dt e som ah, oh..åh?? typ:p haha~~

lah e bara på ett kinesiskt sätt..betyder ingenting.. du har rätt att fråga mig:)

jag e van med lah hela tiden..df jag skriver till alla o skirver i min blogg också:p haha~~ dt ebaa ett uttryck..för at dt ska låta gulligare:p hahaha~~

2010-01-20 @ 20:46:44
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

AAAAAH OKE:S

2010-01-20 @ 21:02:13
Postat av: nathalie

ahh ke :S

2010-01-21 @ 20:24:45
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0