BTW

tröööööööööööööötttttt !
fan att lovet redan är slut, tyckte det var helt härligt med att sova länge..
yeye, skolan var ganska så rolig idag (woow), hade jeans på mig för första
gången på 1 och ett halvt år, shit wow my god hahah! vad sägs om att fira?
nej skoja.. back to serious talk, hehe just kidding. men jaaah, efter skolan
så drog jag iväg för och köpa uggs, tror ni jag hitta? NEEEJ! (ledsen min)
träffade iallafall ritä och carolina efter min letrunda, dom stack ungefär precis,
ska ta och fixa en sak nu, have to! have a nice day! & BTW, miss my babes :(


Kommentarer
Postat av: Carolina

vem är dina babes?:)

2010-01-11 @ 21:44:10
URL: http://galicarolina.blogg.se/
Postat av: mariiiiiiiiiiiiince

wich babes??

2010-01-13 @ 13:02:43
Postat av: GÖZDE;

HAHHAHA han är skit rolig fan :'D

förlåt för sent svar har ignorerat bloggen. men är tillbaka nu, hoppas dt :D

2010-01-15 @ 23:48:28
URL: http://tturkkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0