3:dje dagen i rad!

har segat som fan idag, eller ja i början av dagen hehe.
everybody does that någon gång ! träffade lilla vjollca senare
mot dagen. var ute lite snackade osv.. drog sedan hem till my place
där vi käkade o fottades med hennes system kamera, älskar system!
anyways.. kollade också på Turn it up, 3:dje dagen i rad, grym film!!!
hon stack för någon timme sedan, har bara suttit vid datan och ruttnat
as usual, not fun ! men nu så ska jag återgå till det jag höll på med, posshaj!
system time! orkar inte ladda upp mer än vad jag gjort, för lång tid!
and btw! svarar på kommentarer imorron, kommer decka snart peace!

let it snow let it snow let it snoooow












gravid? 6:e månaden typ?








HAHAHHAHA vet inte varför.. men jag dog av flabb åt denna bilden!




Kommentarer
Postat av: Jonnie♥

Dessa bilder på dig är anledning till att INTE tveka en sekund att byta!:) Synd att det inte går alltså!

2010-01-07 @ 12:56:09
URL: http://jonnies.blogg.se/
Postat av: Gökce Ebru

- va fina bilder hjärtat!!!! :D

2010-01-08 @ 20:55:48
URL: http://ttturkia.blogg.se/
Postat av: alievska

så jävla söta & fina bilder hihi <3

2010-01-30 @ 11:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0