VERKLIGEN!

igår så pluggade jag för det mesta, that's not interesting!
meeen idag, så drog jag iväg till stan med johanna & komedi.
köpte en del osv.. därefter så färgade vi (eller ja, blekte) komedis hår,
hahahaha det är det ända jag har o säga!! har softat resten av kvällen.
har inte så mycket o skriva, är dödligt trött. & imorron så blire dans för
min del, & det var ett taaaaag sen. VERKLIGEN! yeye, peace!
& btw, personen som frågade var jag köpt min prickiga tunika
eller vad det nu är. köpte den på HM förra vintern

& some pics från idag :)









johanna och hennes kända tunga!






johanna, marina & moi


efter att jag blekte komedis hår, enjoooooooy HAHAHAH!

Kommentarer
Postat av: alievska

älskar vatten pipa:(

2010-03-02 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0