skit bra!

my day med komedi igår var riktigt rolig hahah ofc!
men idag så har jag varit i studion idag med marina, skrattade som fan,
det lät skit!! stack hem to my place senare, johanna & komedi kom också.
vi lärde dom en dans som dom ska uppvisa sen till musiken, dom lär sig
snabbt fan, och skit bra! dom stack precis, ska ta och duscha nu sen så
får jag se vad jag ska hitta på. imorron så äre tjejmässan, drar nog dit (Y)
btw, hahah en massa folk har sagt nej till blondt, så de blir nog svart eller brunt!
peeeeeeeace

HAHAHAHHAHA


köpte även ett par svarta skor igår och..


en svart bh och..


dipliner och en skiiiit god prafym, BILLLLLLIG!

Kommentarer
Postat av: A.C

spets e alltid snyggt^^



dt e bara fint med mig:D hehe.. aa har haft supersuper kul i Kina faktiskt..åt en masa o festade ockå:) drack som en alkolist bara för dt var för mkt fester:p hehe..^^

finns alltid ngt att göra där..superskj=)



du har väl sportlov nu?:D

2010-02-22 @ 22:52:24
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahhah samma parfym som mig och jojo brooooo HAHAHAHAH

2010-02-28 @ 14:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0