seg

fan vad jag är seg på o uppdatera!
but anyway.. lördags så drog jag till stan med carolina & karo.
köpte ett par lack leggings? från gina, love them. efter det så var
jag hos komedi hela dagen, färgade också marinas hår & kollade
på film hos mig senare med bes, ed & seat. söndags så har jag
bara tagit det lungt hos komedi, med jojo, marina & jojan.
kollade på morgan pålsson, HAHAH fyfan vad jag skratta!!!
sedan så har vi varit hos mig och ''bett'' som sagt.. haha..
ooo idag så har jag varit med marina. skulle ju till studion men
det blev inget idag, så vi drog hem till mig istället. kom precis hem,
varit ute med carolina & komedi, ska ta o plugga lite spanska.
därefter så ska jag läsa twilight, GRYM BOK! poss haj!
här kommer några bildern från fredagen, söndagen o idag!

jojan, jojo & marina, wihoooo

rebbe, moi, jojan & jojo





moi and olivia !



hahaha kvällens bästa bild







marina goes crazy



silikon????

moi and födelsedagsbarnet



censur HAHAHA

jaa...

boken börjar bra redan från sida 1



marina har smittat mig (med hennes barnslighet)







Kommentarer
Postat av: alievska

så söt duso på alla bilder:*

2010-02-08 @ 21:21:32
Postat av: nathalie

tack srceee :*

2010-02-08 @ 21:24:27
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0