KVADDAD!

ohh no.. vet inte vad jag har gjort med min blogg.
den är typ KATASTROF KVADDAD HAHAHAHA!
men jag tröttnade grooovt på min gamla, äh den här får duga
så länge. fixar den när jag orkar! nu är det lördag och jag ska
back in bussines.. haha peeeeeace out a town down, dut dut dut dut!
(johanna sitter och läser medans jag skriver)
johanna: bussiniss
jag: HAHAHHAHA
johanna: blutte!
jag: shit shit shit HAHAHAH

SVAR: min bror köpte kepsen i danmark, alltså LA kepsen
inte den på bilden. men den finns nog o köpa överallt, eller beställa :)


Kommentarer
Postat av: A.C

jaså? många har sagt att den e bra..borde kanske kolla också:p hehe..^^



nu har jag ätit och diskat.

la upp nyss några bilder på min skohög som står i mitt rum:p hehe.^^



melodifestivalen ikväll lr?:)

2010-02-27 @ 19:33:45
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: alievska

du är underbart vacker, gå sööök modeelll.nu! :*

2010-03-02 @ 16:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0