komedi time!

såååå.. nu är jag klar, nu kan jag uppdatera!
igår så var jag hos jojan hela kvällen med komedi & marina.
kan säga ännu en gång, KOMEDI TIME! yeyeee..
& idag. kan börja med o säga att dagen har varit riktigt nice.
stack hem till komedi under dagen och därefter så gick vi ut med
omar & teddy, ojsan glömde jojan hahah! det blev ju såklart snöbollskrig,
och det var inga härliga mulningar, jävla teddy!! hade också
kickboxning idag, i love it, bäääästa. jojo & me tog ut vår ilska
vilket var skit bra hahah, pigg o glad efteråt men nu så är jag riktigt trött.
ska ta och föna mitt hår, därefter så blirre sängen everyone. godnatt, peace!

en onormal bild på mig och GAMMAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0