kill me

dålig uppdatering igår, det var nog eftersom att jag var i någon
studio och påbörjade en låt med marina & bell. not done yet!
skolan behöver jag inte ens nämna, inte att den var tråkig, utan
att den var K-A-O-S.. senare mot kvällen så drog jag, marina,
komedi och sam hem till mig, såklart så ska vi alltid skratta åt något!
lite senare så stack vi ut med andre & yousef, hahah sick komedi time..

& idag så har dagen o kvällen bestått av plugg, har både matte prov
och gramatik prov i svenska denhär veckan, och ungefär 20 prov
framöver, kill me! kom ungefär precis hem, varit ute med
komedi, sam, jojo, viki, yousef & andre. inte normala kan jag säga!
men men, nu så måste jag verkligen plugga, poss haaajjjj!

bell o marina




volim te

Kommentarer
Postat av: Jonnie♥

Åh okej! Blir så sugen på att se den nu haha!:D



Jaså, oj.. ja!;o Då förstår jag att 100 kr kan kännas. 3000, du är galen människa! Ge mig lite av dina pengar haha!;)

2010-02-02 @ 21:37:37
URL: http://jonnies.blogg.se/
Postat av: A.C

jag har haft en underbar helg faktiskt..fast nu e jag förlyld som fan så dt inte e sant..fyfan asså:S



ögonen o näsan rinner o min näsa e helt röd också..ser inte klokt ut.. hahah..



vad händer ikväll d? Lr kl e fan mkt:p hehe.. sova tidigt lr?:D

Jag lägger redan i sängen:p mår inte direkt bra..hehe..^^

men ha en najs kväll lah:D

2010-02-02 @ 21:50:24
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0