im home

im home. varit hos komedi resten av dagen, blev krig &
cp time HAHAH! alla drog tillslut hem så jag rörde mig också hemmåt.
& nu sitter jag här, don't know what to do, can someone please tell me
what to do?:( ska nog ta och kolla på någon film, det var ju länge sen!
planer för imorron är nog o dra till stan, och mot kvällen blirre nog bio
i guess. yeye we'll see we'll see.. hare bäst peacceeee!
dagarna då man inte är så seriösa.. hahah























INGEN BIG DEAL! HAHAHAHAHA



Kommentarer
Postat av: A.C

ahha.. onödigt att beställa alla för de e ju i samma modell:p haha..^^



de svarta randiga e också snyhgga tkr jag:D vald mellan dem o leopard..så klickade jag hem leopard ist:D hehe..måste testa ngt vågligt nu=)



godnatt söt:D

2010-02-25 @ 22:53:02
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: marince

natha , din fucking peder, va fan, du kan ju ta bort på på den bilden man ser mitt ansikyte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hate uuu gurl

2010-02-26 @ 13:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0