I LOVE IT

im back home ! kan börja med o säga att skolan har varit
riktigt härligt idag. har spenderat min tid med o hitta bra citat ur twilight
böckerna, sjukt grymma! bell fixade också mina ögonbryn efter skolan,
great, super, awesome I LOVE IT, bästa hittils. anyway.
drog till johannas födelsedagsmiddag? lite senare. snackade en massor
o hade det roligt som vanligt! olivia o rebbe visade även dansen som
ross och monica gör i vänner hahaha, KOMEDIIII! kom precis hem,
blev en jävligt tidig kväll. ska ta o sova nu, måste vila efter denna
jobbiga veckan. imorron blir det stan med marina & senare på kvällen
så ska jag antagligen kolla på film at my place with besim & ed! peeeeace

bilder kommer så klart när miss johanna har skickat dom!


Kommentarer
Postat av: A.C

Godmorgon:D



Jag ska sticka till Köpenhamn - kastrup (flygplatsen) snart.. tur kör Pappa mig..sliper tåg och buss o en massa skit:p hehe..^^



Ha dt bra i Sverige nu så hörs vi ifrån Kina:D hehe..~~~



kram

2010-02-06 @ 08:51:02
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0