happy valentines day!

yahooo, idag så äre alla hjärtans dag. but actually i hate valentines day..
it's just a usually day, like all the other days :) anyway, vaknade idag
rätt så tidig, sov inte så mycket alls. vi fixade oss quickly o tog bussen hem.
därefter så har jag bara suttit o degat hemma, fram tills johanna, marina
and komedi kom hem till mig. det blev en liten myskväll med film o sådant,
''vår egen valentine evening''! stomp the yard, har bara 3 ord till den filmen
oh my god.. + 3 till, I LOVE IT! resten av kvällen så har vi bara släppt loss!
aja, nu så måste jag dra o duscha, därefter så MÅSTE jag läsa.
btw, ska opereras imorron, så antagligen så blire inget uppdaterande,
men jag hoppas att ni har haft en wonderful dag, peace everybody!

kommer lite onormala & onödiga bilder på mig marina & jojan, here we go..























hahaha asså jag tycker att denna bilden är för gullig!






lugna..


det börjar..


krig !!!




we love being upside down



Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din prickiga tunika?

måste få veta, skitfin:)

2010-02-18 @ 14:57:13
Postat av: Anonym

HAHAH natha king

HAHAHAH bilden på mig mina strumpor e smutsiga HAHHAHAHAH dööör!!!

2010-02-28 @ 14:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0