det kallar jag live!

heeeeeelllo. snacka om att jag är på världens bästa humör idag!
vaknade med dom två kyklingarna och därefter så käkade vi, fixade
oss och städade lite. dom stack för inte så länge sedan. jag har iallafall
haft det roligt all by myself, hahah skratt anfall har jag också haft.
kan säga, jävla Dodo HAHAHHA! snart så kommer marina & johanna
hem to me, och komedi ifall hon överlever.. wonder why hmm...
NEYO ikväll, men hallå 380 kr? jag e pank. sitter hellre hemma och
sjunger hans låtar själv, det kallar jag LIVE! yeaah, go natha! peace!
roligt hahah jag och anna har noo life
|
|
v





Kommentarer
Postat av: A.C

aa..dt e bra:D

jag har köpt de leopard nu:D haha..tvekade innnan vilken färg jag skulle köpa..men men bestämt nu..:D haha..^^

2010-02-25 @ 16:21:51
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0