back from the surgery

back from the surgery! jag har varit helt hype hela dagen,
blev det ännu mer efter operationen hahah! men ja, operationen gick
bra förrutom att jag kände exakt allt dom gjorde och det gjorde så jävla
ont, mitt hjärta gick i 350! när allt var klart så drog jag hemmåt, o här
sitter lilla jag och funderar på vad jag ska jag göra! men om några
timmar så ska marina bell & jag dra till studion, därefter så blire nog
plugg! men en bra nyhet är att jag slapp göra matteprovet idag,
men det gällde bara för idag :(.. suris! yeye, have a good day, peace!



jag känner mig så snygg med den där saken på ögat.. great!


Kommentarer
Postat av: A.C

hejhej:)



hur har din alla hjärtas dag varit d? fick ngt?:) hehe.~~ jag firade ite ens dt i Kina, har ingen att fira med:p

Det snöade här i Shanghai igår.. fy.. kallt som fan:( E Det ftf kallt i Sverige lr? Hoppas dt kmr sluta snöa när jag kmr tillbaka, gillar icke snö:p hehe~~



Ha dt bra.. kram

2010-02-16 @ 12:32:36
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0