2398 gånger.

VARNING! tråkig uppdatering...
skolan var nog det jobbigaste idag, varför? jo, så här var det..
fick berätta varför hur och när jag opererade mitt öga ungefär 2398 gånger.
hade hellre velat sitta i 2 timmar på alberts lektioner i so (hellvete), än att berätta
varför en gång till! anyway.. har suttit o pluggat matte & musik ända sen
jag kom hem. prov imorron på det, och prov på fredag också !
tror nog inte att jag kommer slippa skolan så mycket under lovet, har en
jävla massa prov samma vecka som vi börjar, KILL ME SOFTLY! yeye,
ska fortsätta till plugget men jag vill sova.. hmm, hur blirre då... peace!

trodde det skulle vara värre. det liknar fan ett blåmärke


Kommentarer
Postat av: A.C

hallo:)



Sovit gott?:D

det är kväll här. har nyss kommit hem:D va ute och åt på restaurang:D hehe..^^

Helt mätt.. svinkallt idag i Kina:( Uff~~

Vad händer hs dig då?



Jag tror jag ska sova snart:p hehe..dt e sju timmars skillnade mellan sverige o Kina..:) Kram

2010-02-17 @ 13:58:26
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0