trött

faaaaaan vad trött jag är! anyway.. efter skolan så stannade jag kvar med jojo, komedi & ajka. därefter så stack vi hem till mig och pluggade!!! höll på att somna men dom höll mig vaken med deras skämt osv hahah.. lite senare så gick jag ut med johanna & träffade komedi. ili, albert & macke kom också senare, så vi var med dom en stund och krigade. eller ja.. jag krigade mot dom :( drog hem till komedi efter att vi följde johanna till bussen men nu så är jag sorgligt nog hemma. ska ta och göra mitt arbete nu i SO, kill me! peeeeace!

Anonym om
allmänt tråkig:
vad har haris sagt :P..
svar: hahah det är nog inte så intressant.. jag skrattade åt allt igår. när han skulle snacka så sa han heeela tiden fel, typ ord helt jävla konstigt. den killen har sneat HAHAHA!


Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

gjort något skoj idag sötis? :D

KRAM!

2010-04-13 @ 22:02:51
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: A.C

ledigt o ledigt..har inte diekt föreläsningar varje dag..men mkt hem plugg pckså ju.. hehe..

jobbigt=/ asch~~



tack så mkt:) hoppas dagen har varit bra;)

godnatt:D

2010-04-14 @ 00:37:18
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0