tomorrow

såå nu är jag hemma igen.. kom knappt därifrån, hahah så roliga dom är! anyway, har ju inte berättat vad vi gjorde idag! vi färgade jojos hår & lite senare så stack vi ut och rökte vattenpipa en lång stund. på vägen hem till marko så träffade vi på ibbe och resten av gänget, så vi var väll med dom en liten stund sedan så gick vi vidare hem till marko & hade det roligt. ska ta och sova snart, döööör så trött jag är, måste vila ut eftersom att imorron så äre fieeesta! peace!

har spel på ett program på datan, så flykting videon kommer jag inte lägga in ikväll! men det blir en video på när jag jojo & marko dansar HAHAHH



sami he's so dangerous, sami is so dangerous, sami is a bad boyyyy (8)

Kommentarer
Postat av: A.C

hmm, nej dt gör du inte verkligen inte men dt var du som skrev att du har fyllt 22 ju:p lr du har skriivt fel kanske?? Hahha~~

df tänkte jag bara e du också 88:an:O hahhaa~~

2010-04-10 @ 01:34:44
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0