sorry för långt inlägg

just got home.. haha upptagen dag igår! träffade johannorna under dagen därefter så stack jag hem. gick hem till komedi vid 8 med johanna och samantha och snackade en heeel del hahah.. stack ut sen och träffade på hela ligan, då syftar jag på dom coola: ibbe, dodo, emrah, macke, haris, ili, theo, david osv.. senare vid 11 så stack jag hem till komedi och därefter till jojan och avslutade vår kväll SUPER med A walk to remember, SJUKT BRA!! om man inte blir tårögd av filmen or something, då är man sjuk i huvet! kom precis hem, varit hos komedi en stund. ska dra till mina kusiner nu och senare ikväll så blire utgång med my babes, bell komedi jojan och marina i think? gotta go, sitter vid min brors härliga apple data och han kommer snart hem (DÖÖÖÖD) peaaaace!

Anonym om 1 APRIL:

vaddå herregud? du är juh fortfarande lika söt som nu!
svar: hahah shit ni är ju inte riktigt kloka!

Anonym om 1 APRIL:

du är skkkkkkkkkkiit vacker.. helt jävla perfekt kvinna!:(
svar: neeeej, men tack ni är över gulliga! men jag är långt ifrån perfekt!!!!

Anonym om gammal but still good!:

SÅ JÄVLA VACKER DU ÄR ! Det är ju helt sjukt, blir fan avundsjuk HAHA. Bra blogg förresten, take care peeejs =)
svar: tack så mycket, men ni ser verkligen dåligt! inget o vara avundsjuk över hahah! tack så mycket, puss :D

Anonym om 1 APRIL:
var är den gröna tröjan ifrån? ;D
svar: ingen aning faktiskt, stadium tror jag hihi :D

old bild från förra sommaren. miss my black hair :(


Kommentarer
Postat av: d

vart köper du för det mesta dina smycken, tex örhängen osv.. ? :D



btw, fin blogg! :)

2010-04-03 @ 17:46:09
URL: http://ddilarasahindal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0