sjuk i huvet

kvällen/natten igår var ändå jätte roligt! om filip inte hade varit där så hade det nog varit tråkigt, eftersom att han är sjuk i huvet. anyway.. poker spelade vi allihopa innan alla kom & musik kom igång senare. somnade ungefär vid 3 med bellush & vaknade med en huvudvärk, GREAT! suttit och softat hela dagen med bellush, men nu är jag tyvärr ensam :( ska ta och plugga nu ifall jag orkar, vilket jag inte gör. sorgligt nog så har jag bara bilder på mig & folk, men enjoy, peace!

någon bad mig skriva var saker jag använder är ifrån:
jacka: ginatricot
linne: ginatricot
armband: ginatricot, H&M & bikbok
öronhänge & halsband: Ur&Pen







































bjuder.. verkligen!













bror & moi


Kommentarer
Postat av: A.C

gott med tårta:D



aa jag vt..men asiater burkar se yngre ut än deras riktiga ålder:D hehe..^^ett plus där för asiaterna.p



jodå helt okey..e ledig imorgon också så skönt:D hehe..^^

2010-04-11 @ 20:46:15
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0