:PPppPPpp

kom precis hem från skolan. precis sprungit 2,5 km eller som jojo nyss sa: vi sprang 2,5an idag. så gjorde vi inte det :PPppPPpp.. hahah torr men ja vi skrattar åt det. anyway, ska ta och softa lite nu här hemma & lite senare idag så ska jag träffa marina. ingen aning om vad som händer ikväll! har iallafall studiedag imorron så det är härligt:) orkar inte sova hemma idag, så jag får se hur det blir, peeeace!

btw.. en anonym hade länkat en arabisk låt till mig. den är sjukt härlig låten! jag älskar utländsk musik, speciellt arabisk & balkan musik, annars så älskar jag RnB! men för tillfället så är det lugna låtar som gäller, beroende på mitt humör vid olika tillfällen :)! men här är låten..


Kommentarer
Postat av: A.C

va skönt att vara ledigt:D hehe..^^

men dt e jag med..^^



jodå dagen har gått bra..varit lite stressigt som vanligt..men ja..har hunnit med mkt iaf:D

2010-04-27 @ 17:31:16
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0