ingen ruuubrik

okey, kom precis hem från skooolan. jag älskar fredagar i skolan! under vår nästan 2 timmars rast så gick jag och jojan in till ett rum och somnade nästan (det fanns en säng). vi snackade också med shaqe i telefon, hahaha så mycket jag skrattade! anyway.. ska ta och fixa mig nu för snart så kommer ajka, marina & johannorna. jag skiter i mitt utegångsförbud idag, JAG SKA UT! peeeeace!





innan vi hittade sängen, så hitta vi bänkar!!!



här sitter jojan & äter kladdmuffins (hon fick mina också)

det är något hos mig och jojo som får killar och bli transor!

.... vi sminkade sami!



Kommentarer
Postat av: Medina

HAHAHAHAHAHA OMG SAMI JÄVLA IDIOT

2010-04-09 @ 16:26:42
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: A.C

e du 88:an:O

dt e jag också:P vi e lika gammal.. haha..^^ lr du e 89:an kanske?? ¨¨



grattis efterskott då:D hehe..^^

vf en sen fest? Hmm ¨¨

2010-04-09 @ 18:49:37
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0