cp stund

i'm home! mötte upp marina & träffade på the lovers. satt sedan i skolan och gungade lite med marina och sami kom också. efter att marina sprang iväg så satt jag kvar med sami och snackade om hur vi skulle bli som föräldrar hahah! lite senare så stack jag till jojan & marina och vidare för att träffa arijan, omar & yousef. onormala människor, det går inte att beskriva!! efter en cp stund med dom så stack jag och marina vidare till skolan. kom hem för en stund sedan, ska in i duschen nu sedan så blirre ett antal filmer i think! peace!

hahaha en bajspåse på huve!


Kommentarer
Postat av: A.C

yes dt e jag.. har inga föreläsningar:D

e ledig resten av veckan nu:d hehe..härligt va:p



godnatt och sovgott.. hoppas dagen har varit bra för din del:)

2010-04-27 @ 23:52:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0