YEAH

efter skolan idag, så kom patricia hem till mig :D
vi bakade choklad muffins, YEAH!
efter det så satt vi och chillade samt snackade och skrattade ihjäl oss.
lite senare så gick vi ut och träffade claudio, var med han en stund
sedan så följde vi han en liten bit och därefter så träffade man på
sami, marko, robert och anton. var med dom en liten stund, sedan så
följde dom oss till videdal sedan så gick jag och patricia hem till henne
för att då kolla på tecknad film :$ det blev Törnros, ÄLSKAR DEN...
nej nej, jag älskar ALLA disney filmer hahaha.
kom precis hem, ska ta och kolla på Anastasia, länge sen man såg den
filmen, kanske 5 år sen, goood! godnatt allihopa posspåkramen

foto time för andra klassen !


smilee


snyggt


posee


love


pätts och jag


törnrosa!


Kommentarer
Postat av: sebi

du skrev en bra sak idag grattis natha törnrosa<3

2009-09-18 @ 23:18:18
Postat av: nathalie

hahahahahahahahahah taaaaack :$$$$$$

2009-09-19 @ 12:14:14
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0