veq ty te dua..

skolan har varit ganska så hett idag hahaha.
orkar inte förklara vad jag menar.. rasten var sjukt rolig
hahaha, skrattade ihjäl mig, så perversa och snuskiga man kan vara då!
efter skolan så gick jag ut med crazy marina och carolina.
kollade på när snyggingar tränade haha och sedan så gick vi bara runt
och snackade lite. har inte skrattat så mycket i mitt liv som idag.
gick 5 meter på 20 minuter eftersom att man fick skratt attack!
marina är inte frisk, på riktigt då! carolina tyckte att jag var helt sjuk
eftersom att jag brukar aldrig skratta så här mycket.. ALDRIG.
iallafall, kom hem för en liten stund sedan och nu så ska jag bara
ta de lungt, imorron är det fredag!!! ha en trevlig kväll everyone, pusss

wooooww.. närbild!
 

hahahaha, asså jag älskar dig mest storebror!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe, men bor du nära skola då?? hmm~~

om du börjar åtta då måste du väl vakna en timme tidigare lr??

sov gott och pusspuss

2009-09-03 @ 22:17:23
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej:)



ja, jag bor lååååångt ifrån skolan..

dt tar en timme med tåget:( hha..~~



så dt e ganska jobbigt:(

2009-09-05 @ 11:21:22
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0