pictures

när girlsen väl hade kommit så gick vi ut en runda.
blev att vi kollade på när husie if P någonting tränade :)
efter det så tog jag och marina bussen till höja där vi handlade i
konsum och väntade in johannorna. när vi kom hem till mig så tog vi
och kollade på en film, så glömsk som jag är så kommer jag inte ens
ihåg vad vi kollade på för någon film.. efter filmen så tog vi och
softade med vattenpipan en kort stund, därefter så tryckte vi ihop oss
och snackade lite. när klockan hade blivit runt 1 så var alla halv döda
så vi drog iväg till sängs.

vi vaknade runt 10 tiden idag, eller iallafall jag av att marina satt och skrattade
för sig själv hahaha. blev pannkakor till frukost, mummmmms.
när vi hade fixat oss och lite sådant, så drog vi ut en stund.
satt och pillade med lite saker tillslut när vi var smarta nog så klarade vi det!
kom hem till mig lite senare då vi kollade på skräckfilm, KAAAAAAASSSS.
mot kvällen så drog jag hem till marina, och lite senare så blev det att
vi kollade på husies träning vid henne. ska snart ta och duscha, sen gå och sova.
imorron så är det fotografering, GREAT ! anywayyys, pusssss

dag 1, marina

johannaaa

johanna, marina, johanna and me

nerdiiieee

innan vi gick och la oss

smile :D





observera! mitt ansikte, kanske släkt med apan?

loove



johanna och jag

marina



dag 2, ute och vandrar haha





Kommentarer
Postat av: johanna

älskar er <333

2009-09-16 @ 21:46:29
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

röker du ? :O

2009-09-17 @ 17:14:00
Postat av: ankan

hoppas verkligen det är vattenpipa annars e du dött kött när jag kommer hem:)

2009-09-19 @ 22:30:08
Postat av: nathalie

nejfan, det e vatten pipa hahaha

2009-09-20 @ 20:25:07
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/
Postat av: nathalie

nejfan, det e vatten pipa hahaha

2009-09-20 @ 20:25:10
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0