bilder fort..

kom precis hem från skolan.
dagen gick ganska så fort, men samtidigt inte.
men det har varit rätt så roligt i skolan idag :)
på lunch rasten så var jag och marina borta i vår fantasi haha.
sista lektionen var då gympa, vilket gick skit när vi skulle
springa 2,5 km. hade muskelverk i låren och ont i mitt knä,
eftersom att den är så särig av sig ! anyway.. ska snart följa
med miss galic till tandläkaren eftersom att den lilla ungen
inte vågar gå dit själv haha, ska också passa på att boka tid
så att dom kan ta och kolla om jag behöver tandställning eller ej!
uppdaterar sen.. för just nu så ska jag in och duscha, hajjjhajj!

resten av bilderna från lördagen


tino and marko chillin!


sajk bild! nata, jag, elma and rihanna


bellush


hahaha kolla in våra näsor.. kan inte ens pussa varandra!
för stora är dom, balkaaaaaaaan


vad gör du?


opppppaaaa (emelie och nata)


alan & pimmi


sara, erikassyster, nata & jag :)




alla förrutom 3


bella, bell, nata och min speciella arm!


EGO!




marko kollar på?


tro mig.. dom diskuterade om något stort, eftersom att alla har
dom minerna!!


jag och viki A.K.A rihanna <3


muah och älsklingen.. snead bild på mig :)


bella & bell


viki, patte, e's syster, rosa, miki, nata, bella, bell, sara och jag


flumm!


nata är igång!


patricia? inte gott va??


haha rolig bild.. anyway, muchibullen och jag <3


vad leker jag..


resten av bilderna har inte jag :(

Kommentarer
Postat av: Amy.C

naww..men dt kmr väl inte hända lr?:P

hehe..så söta bilder^^

2009-09-01 @ 20:56:47
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vackraste flickorna!

2009-09-02 @ 23:23:24
URL: http://weezybaabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0