klassfoto !!

härlig skoldag!
har haft världens bästa vikarie i alla lektioner nästan :D.
vilket betyder att man har bara softat med livet hela dagen, nice nice.
idag så var det klassfoto som gällde, herregud. är helt orolig!
jag var ju också pain in the ass mot fotografen..

jag: men herregud nej, kolla på bilden, den vill inte jag ha!
fotografen: men då tar vi en ny
jag: men jag vill sitta åt detta hållet nu
fotografen: ja gör de då, men upp lite med huvet
jag: då kommer jag se ut som ett cp, nej!
fotografen: denna bilden blev bra, men du ser helt ledsen ut.
jag: jag smilar så mycket att det inte går mer, tänker aldrig köpa dom hära bilderna!
fotografen: hahaha, men!
jag: jag kommer köpa dom om jag får sitta hur jag vill!
fotografen: ja okej då,
jag: wihiiii :D.... ja nu blev jag nöjd!
fotografen: bara för att du heter natalia!

anywayyys haha.. ska bara ta och skriva några sidor med texter.
och sedan så drar jag ut med miss gölic, have a nice day, uppdaterar sen pouss

zahraa älsklingen och jag


again


gölic, zahraa and muah


edvin latiffää, johanna, muah, ilham och haris där nere


peace!


GGGGGG'S


normal bild!




what the fuck am i doing?! och vad gör alla andra?!


gölic, zeko, mauritsson, khajjan




gggggangsters


älskar dig


och den normala bilden får ni inte se!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0