kort

har varit ganska off nu, kan bero på att jag inte orkar sitta
vid datan mer, eftersom att det är så jävla tråkigt nu förtiden!
men jag skriver iallafall om min helg, sen så får bilder visa resten.
enjoooooooy!

fredagen:
skolan var ganska så ok, och vi bakada på hemkunskapen. alltid ett plus!
efter skolan så hjälpte jag mami och fixa lite saker, senare under dagen
så drog jag hem till rita där jag skulle sova. vi kollade på film, snackade,
var ute, dampade, skrattade, hade roligt, dansade, tråkade, jahh.. allt möjligt!

lördagen:
vaknade jävligt tidigt runt 9 tiden, oh god!
med tanken på att jag somnade klockan 3, mycket sömn. N-O-T !
anyways, hennes mamma fixade en god frukost och vi fick samtidigt
ett gott skratt på morgonen. papi hämtade mig lite senare då vi gick och
handlade. när jag kom hem så färgade jag mitt hår svart.
(vilket jag ångrar LITE).. mot kvällen så gick jag hem till patricia där vi
fixade oss och sedan så var det trelleborg som gälde.
igranka där, träffade folket som jag inte träffat på länge.
flippade ut totalt i en sån svensk fest bredvid vår, herregud vad pinsamma!
hade det sjukt roligt. drog till MC där vi softade en liten stund och
skrattade ihjäl oss. dansade ihjäl oss så att vi inte ens kunde gå ett steg.
mina fötter dödade mig !!!! kom hem något runt 2 eller 3. tack för
en sjukt rolig dag dom bästa balkanci !!

söndag:
fick inte mycket sömn idag heller.. 6 timmar, alltså 6 TIMMAR !!!!
carolina och rita kom hem till mig lite senare, snackade ganska mycket
och sedan så kom bell, då hon fixade våra ögonbryn och sminkade
oss. när carolina och bell gick hem, så kom nata och marina.
dog av skratt ett antal gånger som vanligt då. när alla väl hade gått
så snackade jag ut lite med nata, saknat den tjejen !
men nej nu har jag inte tid mer, förkortat allt förfan, mitt TE väntar!
har blivit förkyld, inte kul nej. återkommer imorron ciiiiiiiaaaaos!

BTW, måste bara nämna en gång till.. tack balkanci för lördagen!

mmmmmh


duktigt johanna!


liknar en knarkare!


patricia och jag, innan festen i trelleborg


outfit of the evening


förfest i bilen hahaha, viktorija a.k.a rihanna och nata


nata och bellce


spökliga jag, nata and bell


älsklingen och muahh


love you guys (viki and isabella)


rebeka och gabi, cuteee


makedonci


bästa.


malmöiterna fångade på pild!


fille på bild, den ända killen som man fick bild på !
resten av killarna var ju helt borta!


bästa. ve sakam



Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej söt:D



dt gör inget..hehe^^ jodå dt e bara fint med mig..sj då?:D

min helg har varit helt okey, inte den bästa..men dt gick ändå:D hehe..^^



godnatt på dig:D

2009-09-13 @ 23:49:31
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0