superglad

ojsan, glömde skriva igår ju.
men det blev att jag gick ut med nata, bell och patricia
där vid dom. gick hem vid 8 och började att läsa mina böcker haha.
men kände mig duktig, plus att jag hade städat hela dagen, wihoo!

anyways.. idag så var skolan ganska så okej, eller bra faktiskt.
gjorde mina läxor när jag kom hem.. shit nu börjar alvaret,
floder med läxor!!! kill me someone!?!? :(
ohh btw, min bror kom hem idag, superglaaaaaaaaaaaaad!
iallafall, gick ut lite senare med carolina och drog iväg för att kolla
på träning, tråkigt malmö väder! kom hem för en liten stund sen,
ed körde mig hem så de va lungt! orkade inte vara ute mer i regnet !
men nu så ska jag ta och softa bror haha, seeyahh köss

bild från igår, vinterjacka inne (Y)

hahaha, konstig bild

skrattade ihjäl mig så jag kunde inte stå upp

jag pluggar yepp



Kommentarer
Postat av: A.C

va duktigt att du har städat:D hehe..^^

jag minns inte ens när jag städade mitt rum:p haha..~~



dt e bara fint med mig..e svintrött bara..kunde inte somna igår..så jag måste sova tidigt idag..annars kan ajg inte vakna imorgon:( börjar åtta också..måste ta tåget sju då..uff~~ dör snart:p

2009-09-28 @ 20:00:15
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

tack söt:D hehe..

2009-09-28 @ 20:00:32
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0