peace

det blev tyvärr ändrade planer..
mötte upp nati och sedan så gick vi hem till mig,
lite senare så gick vi ut med marina, besim och edvin.
för köra besims moppe för första gången, hjälpte att tjata en del haha!
han hatar mig säkert nu :$ nej men jag e grym på att köra haha,
jag har skills ! iallafall, efter körandet så följde carolina och marina
mig en liten bit och jag drog hemmåt och sen så gick jag iväg somewhere
i don't know. runt 9 tiden så gick jag till höja där jag träffade på
besim, edvin, nata, marina och marko. dom berättade att robert hade
blivit rånad inne vid skolan så det var helt scarry, ville fan hem så fort som
möjligt, eftersom att vi stod utanför skolan. iallafall så gick vi alla hem till mig
där vi kollade på film, och kaosade stället förfan, det blev ju krig hahaha!
dom gick hem för en stund sedan, men har inte tid mer att skriva
ska kolla på freaky friday på 4:an, bilder lägger jag upp imorron.. PEAAACE <3

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe..gör dt asså:D ..



jag ska till köpenhamn nästa vecka:D ..ska shoppa shoppa:p haha..^^



dt e bara fint med mig:)

sj då?.. jag e lite seg..haha...bara för dt e en söndag:S

2009-09-20 @ 16:26:06
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0