OCH DÅ!

kom hem för en liten stund sedan.
var ju och kollade på träningen, och då märkte man hur dom
svarta äckliga fula stora molnen började närma sig...!
så man började gå hemmåt.. OCH DÅ!!!
ja då ösregnade det, asså inte normalt, utan onormalt mycket.
nästan så att man slipper duscha idag, nej men uuu hahaha.
ska ta och fixa lite saker, städa mitt rum och sen så får jag se hur
det blir, antagligen en film innan jag går och sover, ha de bra pussss




haha så arg jag ser ut att vara

peace man


Kommentarer
Postat av: Carolina

Natha varför la du i den bilden på mig. Det var meningen att du skulle ta bort den bilden! Puss puss puss puss

2009-09-24 @ 22:17:24
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0