LOVE IT!

förlåt för mitt utbrott i förra inlägget..
tycker bara att människor har börjat bli för konstiga.
att man inte inser det själv? haha, livet är svårt

köpte en ny mobil idag T700 i rosa, LOVE IT!
som tack för att min mami köpte den åt mig så städade
jag huset lite åt henne :) därefter så gick jag ut med
marina, johanna & johanna. blev vatten pipa med apple flavour,
mummmmms.
så kallt som det är ute så drog vi hemmåt till mig där vi värmde
oss. nu så sitter jag själv vid datan och väntar på att dom
ska komma till mig så drar vi utåt. till kvällen så ska vi kolla på
film at my place och ta de lungt, studiedag imorron också!
sedan så sover girlsen hemma hos mig idag, uppdaterar sen pousssen

min bebisssss


Kommentarer
Postat av: johanna

vissst den är över bra!!!

skit rolig kväll/dag tjejer älskar er <33

2009-09-15 @ 20:37:29
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/
Postat av: anki

vafan.... de e den jag vill ha så jävla mycket... är glad att du kan ha den iallfall<3

2009-09-19 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0