lite kort

hade inte tid med att skriva i bloggen igår.
blev att när jag kom hem från skolan så somnade jag en stund.
sedan så fixade jag mig och drog till en kompis i stan.
blev att jag ägde ut båda två i FIFA street. kände mig lite kunglig
att jag van över två killar, yeeaah! drog hem vid 9 tiden och
då blev det att jag kollade på det kungliga laget BARCA, ÄLSKAAA!

idag så har skolan varit rätt så lugn. matte provet i morse gick ganska
så bra, eller jätte bra faktiskt! slutade dagen vid tre och då blev det att
jag och marina gick hem till mig för att plugga till ett prov i svenska som
vi ska ha i morgon. vi var på lite bra humör så vi skrattade hela tiden haha.
lite senare så gick vi ut med carolina, johanna, johanna, marina, besim och edvin.
satt och snackade lite och flippade ut en massa som vanligt.
kom hem för en liten stund sedan och ska ta och kolla på en film nu,
sedan så blir det nog att jag kommer somna, ha de bra pusssss

school sucks..



soft på gympan

innan stan

hahahaha, jag, carolina, besim och edvin

bes, ed, marina, carolina and me

ed, marina, carolina, bes och jag hahaha

GGGGGGG's





Kommentarer
Postat av: A.C

heheh:)



tack så mkt^^ klär mig ganska vanligt ju=)

gillar enklar plagg:) hehe..^^



nu e jag ledig fram till på måndag:) Yeah^^

haft en bra dag..sötis?:D

2009-09-23 @ 21:03:25
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

heheh:)



tack så mkt^^ klär mig ganska vanligt ju=)

gillar enklar plagg:) hehe..^^



nu e jag ledig fram till på måndag:) Yeah^^

haft en bra dag..sötis?:D

2009-09-23 @ 21:03:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

heheh:)



tack så mkt^^ klär mig ganska vanligt ju=)

gillar enklar plagg:) hehe..^^



nu e jag ledig fram till på måndag:) Yeah^^

haft en bra dag..sötis?:D

2009-09-23 @ 21:03:42
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0