it sucks

tjaaaaa.
skoldagen var lite wierd idag.
slutade runt 3 tiden idag, därefter så gick jag och marina
hem till mig :) vi lagade mat och tog de lungt.
lite senare vid 6 tiden så gick vi ut en liten stund.
träffade på andy och andré. snackade lite med dom sedan så
träffade man johanna och josse. träffade även på emelie och mimmie.
många personer som man träffade på haha :)
har bara snackat och skrattat idag, ingen nyhet det nä !
sedan så gick jag hemmåt med johanna och josse, hade lite kul
på vägen hem hahaha. kom hem för en liten stund sedan och har
redan tråkigt. ska nog ta och sätta på någon film eller något.
börjar tidigt imorron, it sucks!!! anyway, ha de bra pussss

gjorde något på NO:n

marina and me

marina goes brunett again :D!



Kommentarer
Postat av: Amy.C

aa exakt:D

men vi får se vad kan man hitta på:D

ska med mig min bärbar imorgon också:D hehe..hoppas man hittar nät i skola...finns inte i alla byggnader:(

2009-09-07 @ 21:18:06
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

heee, jag slapp idag..hade bara en lektion så dt var lugnt dt:D ..

körde till skola idag till o med..slapp tåget ocks:p

2009-09-08 @ 12:36:41
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0